Administratieve ondersteuning

Ondernemen zonder zorgen

U bent ondernemer, geen nummer. Wel wilt u erop kunnen vertrouwen dat de cijfers kloppen en op ieder gewenst moment inzichtelijk zijn. Dat is precies wat Ceder u biedt: korte lijnen, een persoonlijke aanpak en accurate informatieverwerking. Ons team geeft u de zekerheid dat uw boekhouding, jaarrekeningen en andere voorkomende financiële overzichten altijd tiptop in orde zijn. Met de juiste toepassing van wet- en regelgeving en volgens uw specifieke wensen.

Met de door ons verzorgde inzichtelijke en complete rapportages en prognoses op maat heeft u steeds direct toegang tot de juiste informatie: zo weet u precies waar u staat met uw onderneming en kunt u uw kansen en risico’s eerder en beter signaleren.

Uw boekhouding… en meer

Onze deskundige en ervaren administratieve medewerkers zijn er voor alle aspecten van uw boekhouding: zij boeken voor u de in- en verkoopfacturen, kas- en bankmutaties, afschrijvingen en alle overige mutaties. Daarnaast kunt u ook voor het opstellen en indienen van uw omzetbelastingaangiften, de aangiften van intracommunautaire leveringen en, indien gewenst, de facturatie en het debiteurenbeheer van uw onderneming ons rekenen.

Wilt u graag administratieve ondersteuning op locatie? Geen probleem. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.